DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Aro M461- 001

První jeep SDT Kámen

postup rekonstrukce

( po kliknutí na obrázek se otevře větší v novém okně )

Rozebrání a kontrola co všechno je nutno vyměnít , opravit a sehnat

image tak a jde se rozebírat začátek rekonstrukce image image image image image image image image image image nechtěl ven ale nakonec musel image image image        

Originální motor a opravy karoserie.

image image image image image image image image image image image image Typickej Kanadskej Šlachovitej Dřevorubec T.K.Š.D. při práci image image    

 Rekonstrukce karoserie a nova elektrika                                                                                                                                                                                            

natírání spodku boudy Bitumenem Bitumen všude Elektrikář v akci originál motor je jak novej ,  ještě aby fungoval image image image image image image image image image image image image image image image image

Tak jsme zase o kousek dál.

 image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

Konečně máme vozejk

image image image image                      

A takhle vypadá po renovaci.

image image image image image image image    

PŘESTAVBA aneb nový MOTOR MERCEDES BENZ 124-250 D     Už aby tam byl........

image  image image  image image  image image  image image  image image  image image  image  image image 

Ten pán co vyndavá původní motor jest Colonel.George Curly s Aro Cheb a tohle je jeho práce.Je vidět že ví co dělá a za to mu budiž samá chvála udělena.Holt kdo umí ten umí...........................................................................................................................................................................

image image image image image image image image image image image image image image image image image 

No po nějaké době se zjistilo že neni vše tak jak má bejt.A to mezera mezi dorazem na přední nápravě a rámem jest 85mm.A mezera mezi vanou a diferákem jest 55mm.Tudíž se vana prodřela.takže sundat napravu nechat nahamrovat pera,implantovat dorazy 40mm na rám a při té příželitosti to celý vyčistit odrezit a natřít.No jdeme na to.

    

No a pera jsou nahamrovaná opravdu skvěle.Rozměr mezi dorazem a rámem je 16 cm. Pera sem nechal nahamrovat o 6cm.No a jak to bývá samozřejmě byl skráceny kardan.Takže problém.S kamarádem Gigantem Gravitem jsme přeřízly, vložily trubku a svařily. Sedlo to dobře ale ve výjezdu nám zabránil servanej závit v brzdovém prasátku a to tak že dokonale takže tedˇ se pustim do brzd.Holt nic nejde jen tak.

      

Tak a pera jsou hotová i ty zadní.Někteří říkají že prý monster truck ale lžou jen trošinku přizvedlý.pravda 110cm vody nás nezastaví.Jako prd.

         

Tak se spravil co šlo před dovolenou a moje krutopřísná polní lopatka implantovaná za přednim blatníkem je prostě k nakousnutí.Jo a okamžitě mi dejte ten krumpáč stracenej.Jinak se táta Tazmán bude vopravdu zlobit.

  

Takže vysílačka je komplet Stanice RF 10,skříňky A,F a reproduktor.No a začal sem to montovat do auta.Vyrobit držak antení kaslíky na baterku atd jo a zásuvku dovnitř no jdeme na to.A jak známo něbudě to také lachké jako vždy cha cha.Ale neva.

            

Zejtra prokostřit a zapojit.

 

 

 


 Naše nová polní kuchyň PKP-12M                                                              

             

                                                  Vyrobil Lišák.cheeky

Administrace WebSnadno | Tvorba webových stránek na WebSnadno  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek